Najkrajša pot do vaših strank

Google Ads oglaševanje vključuje zakup ključnih besed v iskalnem omrežju, oglaševanje z oglasnimi pasicami ali bannerji v prikaznem omrežju, YouTube oglaševanje in številne druge umestitve.

Facebook je sodoben in učinkovit kanal, ki podjetjem ali znamkam pomaga pri povečanju prodaje, pridobivanju novih in kakovostnih leadov ter navsezadnje tudi pri večji pojavnosti znamke na spletu

+386 (0)70 274 865

Oglaševanje v prikaznem omrežju

Z oglaševanjem na Googlovem prikaznem omrežju (Google Display Network) prikažemo oglase na Googlovih partnerskih spletnih mestih, videoposnetkih in aplikacijah, kjer dosežemo 90 % spletnih uporabnikov. Ta tip kampanj je primeren za večanje prepoznavnosti tržne znamke in prodajno usmerjene remarketing kampanje, kjer ponovno nagovorimo obiskovalce spletnega mesta. Kampanj se lotimo s pripravo večjega števila formatov oglasov, analizo ciljnih skupin v Google Ads in ustrezno nastavimo frekvenco ter umestitve prikazovanja oglasov.

Iskalno omrežje omogoča prikaz (tekstovnih) oglasov med zadetki v iskalniku, medtem ko prikazno omrežje ponuja popolnoma drug spekter komuniciranja z uporabniki. Google Prikazno omrežje predstavlja skupek več kot 2 milijonov spletnih mest in 650 tisoč aplikacij, prek katerih lahko dosežete kar 90 % globalnih uporabnikov spleta. Verjetno ste že slišali za YouTube in Gmail, kajne? Da, tudi našteta spadata zraven. V primerjavi z iskalnim omrežjem gre pri oglaševanju na prikaznem omrežju za nekoliko bolj pasivno obliko. Razlikuje se predvsem v tem, da se oglas uporabniku prikaže med tem, ko ta brska po spletu, in vas v tistem trenutku aktivno ne išče.

Oglaševanje v iskalnem omrežju

Pri Google oglaševanju v iskalnem omrežju (Google Search Network) prikažemo oglase v rezultatih iskanja na Googlu in ostalih Googlovih mestih. Postavitve search kampanj se lotimo s poglobljeno analizo ključnih besed. Kampanje ustrezno strukturiramo in določimo ceno na klik (CPC) ali izberemo ustrezno avtomatizirano strategijo ponujanja. Sledi priprava besedilnih oglasov, za boljše rezultate pa uporabimo tudi razširitve oglasov. Z redno optimizacijo oglasov poskrbimo, da se ti prikazujejo čim višje v rezultatih. Poskrbimo tudi za uvoz konverzij iz Google Analytics.

Oglasi postavljeni v iskalnem omrežju se bodo prikazovali na Google iskalniku, ko uporabniki iščejo ključne besede, na katere povežemo oglas. Ta način oglaševanja je zelo efektiven, saj je tukaj uporabnik po večini v zadnji fazi nakupa. To pomeni, da se je ta že odločil, da bo kupil nek izdelek ali storitev. Uporabnik z iskanjem preko Google iskalnika v tej fazi nakupa pregleduje in primerja ponudbe, zato je pomembno, da se vaša ponudba pojavi kar se da visoko med iskalnimi rezultati.

Youtube

YouTube oglaševanje je odlična rešitev za doseg širokega občinstva, saj gre za zelo priljubljeno platformo z več kot 2 milijardama mesečnih uporabnikov. Na voljo so različni formati, kot so YouTube Video Discovery Ads, TrueView In-stream in ostali, kjer plačujemo za tisoč prikazov ali ogled posameznega oglasa. S TrueView for Action oglasi lahko poleg prepoznavnosti tržne znamke vplivamo tudi na konverzijo, saj lahko uporabnika nagovorimo k želeni akciji na naši spletni strani.

V povprečju uporabniki dnevno porabijo več kot 40 minut za ogled 5 milijard videov, skupaj pa YouTube privabi skoraj tretjino uporabnikov interneta na svetu! S pomočjo oglaševanja tako lahko dosežemo uporabnike v Sloveniji in svetu ter jim na zanimiv način predstavimo blagovno znamko, izdelke oziroma storitve. Oglaševanje je tudi izjemno stroškovno učinkovito, saj povprečna cena na ogled videoposnetka znaša zgolj 0,01 €!

Instagram ads

Slika pove več kot 1000 besed, Instagram združuje moč slik in videoposnetkov, natančnega targetiranja ciljne publike in raznolikosti vsebin. S sodelovanjem z vplivneži, analizo učinkovitosti ter pravilno uporabo “trigger-jev”, kakor jim mi pravimo, lahko znatno povečate svojo prodajo in prepoznavnost

Pozornost vaših ciljnih odjemalcev boste pritegnili predvsem z izobraževalnimi, zabavnimi in motivacijskimi vsebinami. Mnogo podjetij dela napako in objavlja promocijske vsebine na svoje profile, še preden pridobi zaupanje svojih odjemalcev. Tudi, če imamo zveste sledilce se nikakor ne priporoča objavljanje promocijskih vsebin na svoj profil, promocijske vsebine sodijo na profile vaših vplivnežev ali ambasadorjev. 

Zakaj oglaševati na Instagramu ?

Instagram omogoča ciljno usmerjanje oglasov glede na demografske podatke, interese in vedenje uporabnikov. S tem lahko dosežete bolj relevantno občinstvo, kar povečuje verjetnost uspešnega oglaševanja.

Instagram je platforma, kjer se gradijo skupnosti. Z ustvarjanjem privlačnih vsebin in sodelovanjem z občinstvom lahko ustvarite trdno skupnost, ki podpira vašo blagovno znamko ali projekt.

Na Instagramu lahko sodelujete z vplivneži, ki imajo že vzpostavljeno občinstvo. S tem lahko dosežete nove potencialne stranke ali sledilce, ki so zainteresirani za vaše izdelke ali storitve.

Instagram ponuja orodja za analizo, s katerimi lahko spremljate učinkovitost svojih oglasov. To vam omogoča, da prilagajate svoje strategije in ciljate na najboljše rezultate.

Instagram ponuja različne vrste oglasov, kot so sponzorirane objave, zgodbe (Stories), video oglasi, oglasi za nakupovanje in drugi. To vam omogoča prilagodljivost in možnost izbire najboljše oblike oglaševanja za vaše potrebe.

Facebook ads

Facebook oglaševanje je ključno orodje za doseganje ciljne publike in povečanje prepoznavnosti blagovne znamke. Naša marketinška agencija vam ponuja strokovno vodenje vaše Facebook oglaševalske strategije, ki je prilagojena vašim ciljem in ciljni skupini.

Z našo ekipo izkušenih strokovnjakov boste dosegli boljše rezultate, povečali angažiranost vaše ciljne skupine, povečali število sledilcev in konverzij, ter ustvarili učinkovito prisotnost na največjem družbenem omrežju.

Spremljamo in analiziramo uspešnost vsake kampanje ter tako zagotovimo optimalno izkoriščanje vašega proračuna, hkrati pa nenehno prilagajamo strategijo za najboljše rezultate

Zakaj Facebook ads ?

Pri oglaševanju na Facebooku je pomembno, da ciljate relevantno občinstvo, ki ga vaši izdelki in storitve zanimajo. Privzeto targetiranje je preobširno – z njim dosežemo veliko ljudi, a z malo dejanskega učinka. Iz tega razloga je ključno dobro poznavanje ciljnih skupin in pravilno targetiranje. Ti uporabniki bodo bolj pripravljeni obiskati spletno stran, oddati svoje podatke ali izvesti nakup.

S klasičnim ciljanjem na osnovi demografskih značilnosti in interesov ustvarjamo boljšo prepoznavnost znamke. S ponovnim ciljanjem uporabnikov, ki so že obiskali vašo spletno stran, pa zajamemo tiste, ki so se že srečali z vami in vašo ponudbo. Takšne uporabnike je treba le opomniti na vas, saj so bližje faze nakupa in posledično obstaja večja verjetnost, da sežejo v žep.

S ponovnim ciljanjem se osredotočamo na uporabnike, ki so vašo spletno stran že obiskali, z dinamičnim retargetiranjem pa gremo še korak dlje in uporabniku sledimo do izbranih artiklov ter mu prav te prikazujemo v oglasih. Če uporabnika večkrat spomnimo na artikle, ki so mu bili všeč, povečamo možnost za nakup. Dinamično retargetiranje je izredno pomembno za velike e-commerce strani, ki s splošnim oglaševanjem ne dosegajo želenih rezultatov.

S skrbno pripravljeno SEO vsebinsko strategijo lahko poskrbite, da bodo vaše stranke pri vas dobile vse informacije, ki jih potrebujejo od začetnega poizvedovanja, do nakupa in tudi po nakupu. Na tak način se poleg spletne strani in trgovine gradi tudi avtoriteta vaše znamke in zaupanje uporabnikov, kar poskrbi za resnično dolgoročne učinke in gradnjo odnosa z vašimi kupci.

Tiktok

Na večini platform družbenih omrežij je težko zagotavljati pravo količino oglasov glede na ostale vsebine, saj so uporabniki hitro nezadovoljni zaradi njihove prenasičenosti in se tako oglaševalcem sploh ne splača vlagati v oglase.

Ravno zato mnoga podjetja prehajajo na implmentacijo TikTok oglasov v svojo trženjsko strategijo, saj le-ta oglase vključuje subtilno, ne da bi zavestno zmotili uporabnika in bili zanj pretirano moteči. Oglasi se namreč na ‘feed-u’ uporabnika prikažejo kot navaden videoposnetek, zato je zaželjeno, da se oglaševalci temu stilu tudi prilagodijo.

Zakaj Tiktok ?

Sprva so TikTok uporabljale mlajše generacije, danes na platformi najdemo uporabnike vseh starosti. 

Znotraj TikTok-a lahko oglašujemo na različne načine, vsebino lahko ustvarjamo in objavljamo sami, sodelujemo lahko z vplivneži in preko njih dostopamo do naših potencialnih odjemalcev ali pa se poslužujemo plačanega TikTok oglaševanja. 

Algoritem TikTok-a je izjemno hvaležen do novih ustvarjalcev, saj ne deluje na način, da močno povečuje “organic reach” dobrih vsebin.  Mnogo manjših uporabniških računov je na ta način postalo prepoznavnih praktično čez noč in posledično dobilo veliko novih sledilcev.

S porastom uporabnikov TikTok platforme je postalo neizogibno, da se bodo platformi pridružile tudi znane osebnosti. Za uspeh Snapchat-a je bila v veliki meri zaslužna Kylie Jenner, ki je na svojih družbenih omrežjih omenila, da ga uporablja. Posledično je njena baza oboževalcev začela z uporabo aplikacije, da bi sledila njenim objavam še tam. Znane osebnosti močno vplivajo na organsko povečevanje ogledov s pomočjo algoritma, saj je večja vrjetnost, da bodo gledalci gledali vsebino v kateri vidijo znan obraz.

Vsi vemo, kako pomembna in cenjena je dvosmerna komunikacija v marketingu. Ravno zato so določene znamke začele z uporabo TikTok-a, saj je eden izmed kanalov, ki omogoča organsko komuniciranje s publiko. Vzemimo primer. Želite lansirati nov izdelek, pa ne veste, kakšne barve embalaža bi bila najbolje sprejeta med vašo ciljno publiko? Zato na svoj profil objavite videoposnetek in sledilce vprašate, kateri jim je bolj všeč. Na ta način boste dobili še konkreten odgovor, hkrati pa tudi povečali zavedanje o vaših izdelkih.

Zakaj bi “Meta ads” morali vključiti v svojo trženjsko strategijo ?

Skoraj 1,9 milijarde ljudi dnevno uporablja Facebook in druge platforme podjetja Meta, kot so Instagram, WhatsApp in Messenger. Povprečni uporabnik na platformi dnevno preživi več kot 30 minut.

Facebook oglaševanje je skozi leta napredka in razvoja postalo učinkovita metoda oglaševanja PPC (plačilo na klik; ang. Pay per Click), ki vam poleg večje prodaje nudi tudi večjo prepoznavnost in zavedanje o znamki.

Oglaševanje na Facebooku poteka na različne načine. Od objave vsebine na profilu, ki jo s promocijo dodatno izpostavimo širšemu krogu ljudi, do oglasov, ki se na časovnici prikazujejo točno določenim ljudem, ki smo jih izbrali za ciljno skupino.

Oglaševanje vedno prilagodimo na osnovi ciljev, ki jih želite doseči. Če Google oglaševanje pomaga potencialnim kupcem, da najdejo vas, Meta oglaševanje pomaga najti potencialne kupce vam.

Facebook oglaševanje

Ena najbolj učinkovitih oblik spletnega oglaševanja

Facebook oglaševanje je ena izmed najbolj učinkovitih oblik oglaševanja iz dveh razlogov:

  1. Facebook kot platforma z največ aktivnimi uporabniki ponuja možnost največjega dosega uporabnikov. Večje kot je občinstvo, bolj natančno lahko tudi ciljate potencialne ciljne skupine.

    Za razliko od tradicionalnega oglaševanja lahko z oglasi na Facebooku nagovarjate ciljno občinstvo na podlagi demografskih podatkov, interesov in različnih vedenjskih vzorcev ali pa ponovno nagovorite obiskovalce spletnega mesta. V primeru slednjega govorimo o t. i. remarketingu.

    Z nastavitvami v Facebook Ads Managerju lahko ciljamo uporabnike v različnih fazah prodajnega lijaka, s testiranjem in optimizacijo kampanj pa zagotovimo najboljši možen izkupiček oglaševanja. Na isti platformi izvajamo tudi Instagram oglaševanje ali prikažemo oglase na Messengerju in pridruženih spletnih aplikacijah.

  2. Facebook ima kot največje družbeno omrežje široko mrežo partnerskih mest, na katerih se lahko oglasi prikazujejo tudi tistim, ki niso njegovi neposredni uporabniki. Pred leti je tako pod svoje okrilje vzel Instagram, ki ima že več kot milijardo uporabnikov, in nazadnje še WhatsApp, ki je z 2 milijardama aktivnih uporabnikov dnevno tretje najpogosteje uporabljano družbeno omrežje.

Digitalni marketing obsega številna področja – vsebinski, iskalni in e-mail marketing, PPC oglaševanje, optimizacijo za iskalnike in še mnogo drugega. Malo je podjetij, ki se uspejo s svojim poslovanjem in komunikacijo v enaki meri osredotočati na vsa področja in na vseh delovati vrhunsko.

Facebook oglaševanje 2

Oglaševanje na Facebooku je živa zadeva, ki za učinkovitost in uspeh zahteva konstantno spremljanje in optimizacijo

Niste prepričani, ali bi se oglaševanja lotili sami ali potrebujete pomoč marketinške agencije z bogatimi izkušnjami? Pomagajte si z odgovori na naslednja vprašanja:

  • Ali vem, kaj je moj namen oglaševanja, kaj želim doseči?
  • Komu komuniciram, kakšne so potrebe in interesi občinstva?
  • Kaj je moja konkurenčna prednost, ki me dela drugačnega od konkurence?
  • Koliko denarja sem pripravljen/-a vložiti v Facebook oglaševanje?
  • Ali znam oblikovati oglase v Meta Business Managerju, pripraviti dobra prodajna besedila in kreative, izvajati A/B testiranje, remarketing, kreirati Meta Pixel, kataloge?
  • Bom imel/-a dovolj časa za pripravo in spremljanje oglasov ter njihovo stalno prilagajanje in izboljševanje glede na ključne metrike?

Ste večkrat odgovorili z NE kot z DA? Oglasite se nam in z veseljem vam bomo predstavili, kako skupaj dosežemo želene cilje.

Pripravljeni smo na vaš izziv

Z uporabo te spletne strani soglašate s splošnimi pogoji poslovanja. © 2023 CTB Team. Vse pravice pridržane.