Ustvarjamo zgodbe, ne reklame
Naša strast je ustvarjati privlačne, informativne in navdihujoče vsebine, ki z vzbujanjem čustev aktivirajo sprožilce za nakup
S čim se ukvarjamo
Oblikovanje in priprava za tisk
Dobro oblikovanje ni le stvar vzbujanja pozornosti in dobrega prvega vtisa, temveč se v vsakem trenutku odraža na vseh stičnih točkah blagovne znamke. Upošteva specifike in zakonitosti posameznih komunikacijskih kanalov in materialov, hkrati pa poskrbi, da vsakokratni stik z znamko v uporabniku vzbudi enake misli in občutja.
Ni dvoma, da sodobne tehnologije omogočajo možnosti komuniciranja, ki so bile do nedavnega nepojmljive. Kljub temu (ali prav zaradi tega) pa tiskovine še vedno zasedajo pomembno mesto v komunikacijskem spletu. Ko so oblikovane z občutkom, vaše sporočilo oplemenitijo in mu dajo otipljivo formo, ki se lahko dotakne še tako ravnodušnih.
- Art direkcija
- Znamčenje
- Celostne grafične podobe
- Oblikovanje embalaž
- Oblikovanje revij, katalogov, brošur
- Zasnova logotipov in ikonografije
- Oblikovanje vizualij za družbena omrežja
- Oblikovanje in animacija spletnih pasic
- Izvedbeno oblikovanje (DTP)
Oblikovanje vsebin za objavo na socialnih omrežjih
Upravljanje na družbenih medijih zahteva hitro odzivnost in spremljanje trendov, poznavanje “ozadja” delovanja omrežij in obnašanja uporabnikov teh omrežij. Vi se posvetite svojemu primarnemu poslu, vodenje družbenih omrežij pa zaupajte nam!
Vedeti moramo, od kod prihajamo, da vemo, kam gremo. Ne le, da poskrbimo za vaše objave in komunikacijo s sledilci, temveč vse to tudi analiziramo in vam svetujemo, kako rezultate še izboljšati.
Vsebinski marketing
Pripovedovanje zgodb blagovne znamke skozi različne digitalne kanale prodaja!
Tisto “nekaj” edinstvenega, kar vsebine začini in pripoveduje zgodbo podjetja, je točno to, kar bo pritegnilo vašo idealno ciljno skupino.
Še več – danes kar 84 % ljudi pričakuje, da bodo znamke ustvarjale lastno vsebino!
Pripravimo vam dovršeno strategijo vsebinskega marketinga, s katero boste nagovarjali prave ljudi in jih skozi čas spremenili v lojalne kupce. Od tega, kakšne so skrbi in želje vaše idealne stranke je odvisno, kateri marketinški kanal in format vsebine bomo izbrali. Vsebinski marketing je del prav vseh marketinških procesov in se vije skozi vašo celotno spletno predstavitev. Z bogatimi izkušnjami in znanjem presodimo, kakšen vsebinski miks bo pravi za vašo branžo in ciljno skupino ter storitve skrbno izvedemo.
Vsebinski marketing je prisoten v prav vseh marketinških procesih. Med drugim so to:
- marketing družbenih omrežij,
- e-mail marketing,
- spletne strani in blogi,
- PR oziroma odnosi z javnostmi,
- oglaševanje,
- pospeševanje prodaje.
Na teh različnih digitalnih kanalih delimo formate vsebin, ki so za vas najbolj primerni in jih uvrstimo v strategijo vsebinskega marketinga. To so lahko blog zapisi, objave na družbenih omrežjih, e-mail sporočila, video posnetki, infografike, webinarji, e-knjige, podkasti itd.
Sodelovanje z nami je enostavno. Pišite nam in nam sporočite svoje želje in pričakovanja. Izdelamo vam kakovostno in ciljno prilagojeno strategijo vsebinskega marketinga. V sodelovanju z vami izberemo optimalne kanale in formate vsebin ter s konsistentno in sistematično izvedbo poskrbimo za izgradnjo kakovostnega odnosa med vašo znamko in (potencialnimi) strankami, ter boljše rezultate.
Grafično oblikovanje
Oblikovanje pove več kot 1000 besed. Omogočimo vam celovit sklop rešitev s področja oblikovanja in ustvarimo rdečo nit vaše vizualne podobe. S celostno podobo, plakati, vizitkami, letaki, katalogi in drugimi grafičnimi elementi okrepite zaupanje svojih uporabnikov.
Razmislite, kaj potrebujete, od tu dalje smo vaši zavezniki mi. Najboljša rešitev je izvedba celotne grafične predstavitve preko vseh digitalnih kanalov s strani enega izvajalca, saj bo le tako blagovna znamka govorila konsistentno zgodbo tudi vizualno, uporabniki pa vam bodo lahko zaupali. Z veseljem pa vam na pomoč priskočimo tudi glede oblikovanja in izvedbe posameznih grafičnih elementov.
Sodelovanje z nami je enostavno. Pišite nam in nam sporočite svoje želje in pričakovanja. Skrbno prisluhnemo vašim idejam in vas pripeljemo od zasnove do celostne grafične podobe (CGP). Za vas oblikujemo publikacije, promocijske materiale in druge komunikacijske elemente. Ni vam potrebno skrbeti niti za izvedbo tiska – svetujemo vam in se za vas dogovorimo glede tiska na najbolj primeren medij, dogovorimo format, tehniko in druge specifike tiska. Odlikujeta nas skrb za podrobnosti ter oblikovalsko znanje.
Snemanje & Fotografiranje
Želite s svojo blagovno znamko izstopati? Prepričati dvomljivce in dati občutek zaupanja svojim strankam? S pomočjo celovitega sklopa rešitev na področju foto in video produkcije vašo blagovno znamko odenemo v privlačne barve in zvoke – in ji damo unikaten značaj.
Dandanes ima vsak od nas kamero in v principu znamo vsi nekaj posneti, kajne? Če ste odgovorili pritrdilno, ste se krepko zmotili. Strokovno smiselni in kakovostni posnetki so gradniki končnega izdelka, način “gradnje” pa se razlikuje tudi glede na zvrst videa:
- predstavitveni (predstavitev podjetja/dejavnosti/osebe, intervju),
- promocijski (video nagovor, produktni/storitveni video),
- korporativni (dogodki, sejmi),
- izobraževalni (demonstracijski video, how to/kako narediti, FAQ video, webinar).
UGC
Več kot 2x več kupcev meni, da je vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki bolj pristna od te, ki jo ustvarijo podjetja oz. oglaševalske agencije. S podrobno analizo vašega podjetja in položaja na trgu ter leti izkušenj bomo za vas ustvarili “eye-catching” trženjske vsebine. Ustvarjamo scenarije, poiščemo primerne igralce, organiziramo snemanja in organiziramo promocijo materiala po najnižji ceni na trgu.
UGC je izvirna vsebina, povezana z izdelkom ali storitvijo, ki so jo ustvarili posamezniki in ne podjetje oziroma predstavniki blagovne znamke. Nanaša se na katero koli vsebino, kot so:
- besedilo,
- slike,
- videoposnetki,
- podcasti ali
- ocene,
- mnenja
Vsebina, ki jo ustvari uporabnik je izjemnega pomena za podjetja, saj s svojo pristnostjo in spodbujanjem k sodelovanju pozitivno vplivajo na percepcijo vaše znamke v očeh potencialnega odjemalca.
Blagovne znamke lahko izkoristijo ta dragoceni vir za povečanje svojega ugleda, izgradnjo zaupanja in spodbujanja k nakupu.
1. Slika
Platforme družbenih medijev, kot so Instagram, Pinterest in Facebook, so platforme, ki dajejo največ poudarka videzu oziroma estetiki. Privlačne fotografije, objavljene na teh spletnih kanalih, motivirajo uporabnike, da pregledujejo, raziskujejo vsebine in uživajo različne oblike UGC.
2. Video vsebina
Video UGC vsebina, kot je “unboxing”, poglobljena mnenja o izdelkih itd., pritegne večjo pozornost gledalcev. Na splošno so videoposnetki pri ljudeh priljubljena oblika vsebin in jim daje boljši vpogled v vaše izdelke ali storitve.
Kar 93 % podjetij trdi, da so jim ravno tovrstne video vsebine objavljene na družbenih omrežjih, prinesle nove stranke.
3. Družbeni dokaz
Ocene in mnenja strank so izredno priljubljena vrsta uporabniško ustvarjene vsebine. Delujejo avtentično in ustvarjajo “hype” s trženjem od ust do ust.
Po statističnih podatkih naj bi kar 92 % spletnih nakupovalcev najprej pregledalo ocene ter mnenja strank o določeni blagovni znamki, preden se odločijo za nakup.
Na voljo imate kar nekaj priljubljenih virov za pridobivanje vsebine, ki jo ustvarjajo uporabniki:
👉🏻 Družbeni mediji: Platforme, kot so Instagram, TikTok in Facebook, so bogati viri vsebin, ki jih ustvarijo uporabniki. Uporabnike lahko spodbudite, da delijo svoje izkušnje, zgodbe in fotografije, povezane z vašo blagovno znamko ali panogo, z uporabo hashtagov ali raznih tekmovanj.
👉🏻 UGC platforme: tovrstne specializirane platforme, olajšajo zbiranje in upravljanje vsebin, ki jih ustvarijo uporabniki. Te platforme ponujajo funkcije, kot so urejanje vsebine, upravljanje pravic in možnosti prikaza vsebine.
👉🏻 Spletne ocene in pričevanja: spletna mesta, kot so Yelp, TripAdvisor in Google Reviews, ponujajo dragoceno vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki, v obliki ocen in pričevanj. Spremljajte te platforme, da zberete pristne povratne informacije strank o vaših izdelkih ali storitvah.
👉🏻 Online skupnosti/skupine in forumi za razprave: spletne skupnosti in forumi, specifični za vašo panogo ali nišo – vsebujejo vsebino – ki jo ustvarijo uporabniki, prek razprav, priporočil in nasvetov. Sodelujte s temi skupnostmi, da zberete vpoglede in spodbudite uporabnike, da delijo svoje izkušnje.
👉🏻 Kanali za povratne informacije o izdelkih in storitvah: ustvarite namenske kanale za povratne informacije na svoji spletni strani ali v aplikaciji, kjer lahko uporabniki oddajo povratne informacije, predloge ali pričevanja. To vam omogoča zbiranje dragocene vsebine, ki jo ustvarijo uporabniki, neposredno od vaših strank.
Uporabniško ustvarjena vsebina ponuja številne prednosti za blagovne znamke.
Omogoča jim, da izkoristijo ustvarjalno moč svojega občinstva, zgradijo skupnost okoli svojih izdelkov ali storitev, s čimer spodbudijo svojo rast in vpliv.
A. Vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki, je učinkovitejša
Včasih so bili uporabniki pod vplivom nerealnih oglasov, ki so prikazovali vsebine s plačanimi modeli in vprašljivimi prikazi rezultatov produkta. Toda vedenje potrošnikov se je preusmerilo k iskanju bolj pristne vsebine.
Uporabniki sedaj bolj aktivno komunicirajo z blagovnimi znamkami na družbenih medijih in pričakujejo neko mero transparentnosti ter avtentičnosti. S tradicionalnimi oglasi postanete le del oglaševalskega prenatrpanega bazena, ki jih vaše potencialne stranke običajno preskočijo.
V kolikor želite, da se vaše občinstvo (pozitivno) odzove na vaše vsebine, vam lahko UGC pomaga, da izstopate. Istočasno pa te vsebine služijo kot zanesljiv družben dokaz o zadovoljstvu z vašimi produkti.
B. Vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki, je pristna
Vsebina, ki jo ustvarijo posamezniki, povečuje verodostojnost blagovne znamke. Kar 2,4-krat večja verjetnost je, da bodo uporabniki menili, da je UGC vreden večjega zaupanja kot stock fotografije. Ne glede na to, ali gre za izdelek, storitev ali izkušnjo, sodobni potrošniki želijo vedeti čim več pristnih informacij preden se odločijo za nakup.
Več kot 92 % kupcev zaupa blagovnim znamkam, ki vključujejo UGC v svoje oglaševanje. Vsebina, ki jo ustvarijo posamezniki, je nesponzorirana vsebina, ki ustvarja podobo blagovne znamke v glavah gledalcev – torej teh, ki vidijo/preberejo te vsebine. Ustvarjanje vedno večjega zaupanja uporabnikov je sveti gral trženja, za čimer blagovne znamke nenehno stremijo.
C. UGC spodbuja zaupanje v blagovno znamko
Kadar blagovne znamke vključijo vsebino uporabnikov v svoje kampanje, postanejo te stranke obraz njihove blagovne znamke. Tak pristop spodbuja občutek pripadnosti in lojalnosti teh strank do blagovne znamke. Posledično pa taka vsebina ustvarja tudi družbeni dokaz za vse tiste, ki vas še ne poznajo in jih zanima kaj pravijo pretekle stranke o izkušnji z vašimi izdelki ali storitvami.
D. Vsebina, ki vpliva na odločitve o nakupu
Dejstvo je, da verodostojna vsebina uporabnikov vpliva na nakupne odločitve spletnih kupcev.
Presenetljivih 70 % spletnih nakupovalcev upošteva mnenja in ocene ostalih uporabnikov, preden zaključijo nakup. Hkrati jih vsaj 41 % prebere 4 do 7 ocen, da bi bolje spoznali želeni produkt.
Vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki pritegne in prepriča občinstvo s svojim “surovim” in iskrenim načinom podajanja informacij o storitvi ali izdelku.
E. Stroškovno učinkovit način trženja
Dobra novica je, da vam ni treba porabiti ogromnih vsot denarja za ustvarjanje izjemne vsebine ali druge marketinške dejavnosti, ki so velikokrat finančno velik zalogaj.
UGC je stroškovno učinkovit način trženja, saj uporabniki ustvarjajo vsebino z uporabo ključnikov (#), omemb ali oznak specifičnih za določeno blagovno znamko.
To vsebino lahko blagovne znamke zbirajo in preuredijo v marketinške namene brez kakršnih koli dodatnih stroškov, kar jim omogoča, da brez stroškov izkoristijo ustvarjalnost in zadovoljstvo svojih strank. Posledično blagovne znamke, ne glede na panogo, zmanjšujejo stroške trženja z uporabo vsebin, ki jih ustvarijo potrošniki.
F. Vsebina, ki vzbuja čustva
Uporabniki se zgledujejo po blagovnih znamkah, ki prikazujejo njihovo človeško plat in imajo zgodbo, katero uporabniki razumejo. Posledično se lahko uporabniki bolje povežejo z blagovno znamko, poveča se tudi lojalnost.
Blagovne znamke delijo vsebine uporabnikov, ki vzbujajo pozitivna čustva in prikazujejo blagovno znamko/podjetje v dobri luči. To poveča verjetnost, da se bodo ostali uporabniki pozitivno odzvali na vsebino in jo delili – študije tudi kažejo, da se pozitivna vsebina pogosteje deli.
Kaj stoji za tem? Gre za fenomen psihologije, ko čustva ene osebe sprožijo podobna čustva pri drugih, kot način gradnje povezanosti. Čustvena vsebina, aktivira avtomatski živčni sistem, kar poveča verjetnost, da bomo delili vsebino, ki nas je tako ali drugače čustveno stimulirala.
Kako poteka sodelovanje z nami
Skupaj lahko dosežemo več
Skupaj lahko dosežemo več
Kontaktirajte nas
+386 (0)70 274 865
info@ctb.si
Naše storitve
Z uporabo te spletne strani soglašate s splošnimi pogoji poslovanja. © 2023 CTB Team. Vse pravice pridržane.